czwartek, 22 sierpnia 2013

padam , padam...

Padam na twarz. Zostałam znów na placu boju z Piotrusiem sama. Tata w Gdańsku po raz kolejny. Siła wyższa, taka praca. Czy przez to, że Taty więcej nie ma jak jest czyni go złym rodzicem? Wg mnie NIE! Czy Tata tęskni? Owszem! Czy Tata myśli o nas? Owszem! Ale nie zadręcza się z tego powodu! I ja też nie robię mu wyrzutów z tego powodu (no dobra, czasem się zdarzy, jak już nie daję rady). Ale Tata robi to dla nas! Żeby były wakacje fajne, żeby było na pieluchy, na ubranka, na nową zabawkę! Gdyby nie Taty praca, ja za dwa tygodnie wracałabym do pracy! Takie są realia. Nie każdy może kończyć pracę jak urzędnik. A najważniejsze, że Tata swoją pracę lubi! I za to jak jest w domu, to ma tyyyyyyle pomysłów na zabawy i poświęca się nam w 1000000000 % 
A wiecie co jest jeszcze fajne? Jak Piotruś podrośnie, to będzie mógł się kumplom chwalić ile to wystaw w muzeach w całej Polsce tata zrealizował :) Ot co! 
A n
a osłodę weekendowe ciacho :D




Edit: I jeszcze żeby na waciki było!


14 komentarzy:

  1. Waciki muszą być! A jakże! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy Tatusiów na podobnych zasadach, ale są the best, number 1!! Ciacho przepysznie wygląda!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, są najlepsi! A ciacha lepszego dawno nie jadłam :) Kalorii nie liczę, żeby zawału nie dostać :P

      Usuń
  3. I mój mąż ostatnio bardzo zapracowany. W tygodniu praca po 12 godzin, a czasem dłużej w weekendy dodatkowo praca na weselach. I tak większość czasu spędzamy sami. Wiemy jednak, że tatuś kocha i tęskni bo ciągle do nas dzwoni, a jak wraca do domu, to mimo zmęczenia tuli mnie i synka, całuje i poświęca nam całego siebie :) Tatusiowie są kochani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tatusiowie po takich wyczerpujących dniach to większe przytulanki niż nasze maluchy :)

      Usuń
  4. Dużo sił zatem i się nie obejrzycie jak znowu będziecie z Tatą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Czekamy na urlop cały czas, ale jest już światełko w tunelu :)

      Usuń
  5. Pamiętaj, że są jeszcze Przyjaciele !!! <3
    PINGWIN ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam Pingwinie co mi dziecko rozpuszcza :*

      Usuń
  6. ciasto wygląda apetycznie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. łooo matko ale żeś mi smaka narobiła tym ciachem!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Widze, ze nie tylko nasz Tatus taki zapracowany :) ciasto sama bym wsunela, ale to rano do kawy ! :)

    OdpowiedzUsuń

Blogging tips