środa, 5 czerwca 2013

Liebster blog

Właśnie otrzymałam wyróżnienie Liebster Blog od Ani z malywielkiskarb.pl. Aniu, bardzo Ci dziękuję :)

Libster blog to wyróżnienie otrzymywane od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również nominuje 11 osób (informuje je o tym na ich blogu. Ja nominuje 5 - wybaczcie) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.


Oto moje pytania :)

1. Czym jest dla Ciebie blogowanie?
Chęcią pokazania moich pasji :)

2. Co jest najważniejsze w życiu?
Moja drużyna - zdrowa drużyna :)

3. Wolisz duże rozrywkowe miasto, czy zaciszną sielską wieś?
Jestem rodowitym mieszczuchem, który nie był na takiej prawdziwej, typowej wsi ;) Ale chyba zbyt duża cisza i spokój by mnie zanudziły, co nie znaczy, że nie marzę o hacjendzie za miastem ;)

4. O czym myślisz, gdy się budzisz?
...gdy mnie Piotruś budzi myślę, pośpij jeszcze pół godzinki :P

5. O czym myślisz gdy zasypiasz?
Co jeszcze Betty's Home może stworzyć ;)

6. Dlaczego nie lubisz wątróbki?
Jak mamusia zrobi, to lubię.

7. Ulubiona zabawa w dzieciństwie?
Skakanie w gumę :D

8. Najfajniejszy sport?
Jeśli taniec to sport, to taniec jest najfajniejszy :)

9. Najmniej przydatna rzecz dla dzieci?
hmmm... dla tych najmłodszych - przedszkolaków to chyba iPad'y, tablety i inne elektroniczne gadżety.

10. Bez jakiego kosmetyku nie mogłabyś się obejść?
Bez pasty do zębów ;)

11. Co robisz, aby poprawić sobie nastrój?
Shopping, shopping, shopping... :P


Do mojej zabawy zapraszam:






Pytania dla Was:

1. Kawa czy herbata?
2. Wychodzisz na pole czy na dwór?
3. Twoja pasja to...?
4. Słodko, słono czy pikantnie?
5. Kto przynosi Tobie prezenty na Boże Narodzenie - św. Mikołaj, Gwiazdor czy Dziadek Mróz?
6. W podróż samochodem, pociągiem czy samolotem?
7. Spodnie czy spódnica/sukienka?
8. Pies czy kot?
9. Czego chciałabyś się nauczyć?
10. Najbardziej szalona rzecz jaką dotychczas zrobiłam to...
11. W jakim kraju lub mieście chciałabyś mieszkać?

Do dzieła dziewczyny :)






 

2 komentarze:

  1. Dziękuje:-) w najbliższym czasie postaram się odpowiedzieć na pytania:-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej w życiu bym się nie spodziewała!!!
    Ale dziękuję to bardzo miłe i wieczorkiem odpowiem na pytania:)

    Beatko zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń

Blogging tips